EXPLORERSMÅLAND: Det vi SKA värva är en center för 1a-2a kedjan och så länge vi ligger topp 4 med hugg på topp 2 så är jag OK med att vänta på att den spelaren ska dyka upp på marknaden.
OlliJanne: Ja visst vore det en dröm! Men när vi fan int värva nått förra sessen trots att vi halka efter direkt! Nu ligg vi i topp och ambitionen inför denna sesse var topp 5 och där är vi ju nu! Så vi får väl tro på " MIRAKLET I DOMUSTRAPPAN " !!!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer