{8839}: Jag tror blöven är klara för final, inget mer. Kan Timrå, Modo eller Karlskoga pricka formen rätt och blöven bara är 95% så kan de likaväl göra en gnagare.
Just nu är de starkast i serien, för oss andra kommer det kommer handla om 2:a platsen till att börja med. Så det var synd att inte blöven tog 3p i Lördags
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Just nu är de starkast i serien, för oss andra kommer det kommer handla om 2:a platsen till att börja med. Så det var synd att inte blöven tog 3p i Lördags