+ 4
Inlägg: 2012649
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Vad gäller Löven och Umeå är det väl så att man som Sundsvallsbo inte gärna unnar uppkomlingarna, de nyrika, någon som helst framgång inom något som helst område heller...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Platsar man inte i Österrikiska ligan så tycker iaf jag att man sockrar rätt rejält om man kallar det för en toppvärvning av en HA-klubb med SHL-ambitioner
+ 7
Men vi får väl se vad den där satsningen helt enkelt ger på sikt och först och främst över den här säsongen. Förhoppningsvis går det fullständigt åt helvete, det är inte bra om HA-klubbarna återigen börjar satsa helt huvudlöst på massa AHL-rejects istället för att låta saker ta tid. Men gällande Liss så blir jag imponerad om det visar sig att han trots allt lyckas få sin karriär att vända uppåt igen för kurvan känns onekligen på nedåtgående. Absolut ingen spelare jag vare sig tror eller hoppas att Nubben anmälde intresse för.