1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2012689

Sv: Apropå nånting...
gizzo: Det var det jag som sa, inte Sputnik. Jag kommenterade bara på hans tidigare inlägg. Sen har jag inte sagt mer om saken efter det. Att säga "Ni sa xyz osv" känns lite.... ja, lite enkelt. Vi är måååånga Timråsupportrar här inne med olika åsikter. Jag var positiv. Andra är det inte nu. Men klumpa inte ihop oss till en 'åsikt' är du snäll.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
josha840: Det stämmer att du skrev det. Jag va dock inne på samma sak att jag ville ha Liss till Timrå. Sen om han är en spelare som passar in i Timrås eller Kentääs sätt att spela hockey är.en annan femma. Bara jag med min soffexpertis som gillar hans sniperegenskaper.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer