1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2012692

Sv: Apropå nånting...
josha840: Det stämmer att du skrev det. Jag va dock inne på samma sak att jag ville ha Liss till Timrå. Sen om han är en spelare som passar in i Timrås eller Kentääs sätt att spela hockey är.en annan femma. Bara jag med min soffexpertis som gillar hans sniperegenskaper.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det här med 2 dagar på sig att fatta beslut verkar vara Timrå IKs grej, liten sak, javisst, men det är ju idiotiskt, först går man ut med Legendarkvällen 2 dagar innan den sker, matchen spelas inför tomma läktare, nu har folk alltså 2 dagar på sig att beställa en tröja med tryck på, lär ju gå kanonbra det med, bra jobbat!



Man börjar ju tro att dom som jobbar med försäljning av alla slag driver med en.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer