ante08: Haha ja. Jag tycker nästan synd om AIK, fast ändå inte.
Inlägg: 2012740
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: så j#vla underbart att denna skitklubb och dess supportrar går dåligt nu. Helt obegripligt att en sån stor förening inte gör det bättre!? Kaxiga AIK liksom..myser!
+ 1