1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2013655

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
Tikkare: Man undrar vad alla hade ätit idag?? Kätting blandat me napalm o skitit taggtråd för fy fan va vassa dom va bitvis o de gäller hela laget!!!😄😄👏👏

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
JonteD: defensiven satt klockrent, iof så var Kallekrona rätt så tama. Eller så gjorde Timrå dom dåliga. Hardegård växer mer och mer och börjar se ut som en härförare där bak. (Lateblomer) är att ta i,killen är ung fortfarande och kommer garanterat spela i SHL inom nåt el några år.!
Wahlgren såg het ut ikväll som sagts. Jonte! No comments!!!👍😛

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
Tack för senast Karlskrona

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.