1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2013795

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
mikenomad: Ja och vad kass den där Olle Liss är 😉

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
Sputnik: Om du tror Liss är en spelartyp Timrå IK anno 2019/20 behöver måste jag kraftigt revidera min syn på dina hockeykunskaper. Kortsiktigt, populistisk hockeyfilosofi är vad det står för. Smålands idéer ska vi inte prata om. Klasen? Ja det känns ju jävligt rimligt. Eller inte. Vi har ett lag som hänger med bra i toppen och spelare som profilmässigt bör vara nåt att hålla i när det drar ihop sig. Killar som kan avgöra en match med ett mål el två är väl knappast en bristvara i dagens Timråuppsättning

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
Sputnik: .Jag tror inte Liss är den spelartyp som Nubben söker. Nubben vill ha unga utvecklingsbara spelare,så tolkar jag iaf hans lagbygge.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.