mikenomad: Haha chilla mannen. 🙂 Förstår hur du tänker men som eftersom man själv är högerskytt själv så går man igång lite extra på högerskjutande snipers. Sen är jag inget fan av dagens svenska hockey som enbart skall utgå från fart, fart fart. Och man viftar bort spekare med spetsegenskaper pga speed etc.
Jag hade bytt ut Wahlgren mot Liss alla dar i veckan. En spelare som är Menlös, osynlig, klen you name it. Olle Liss har mäktat med lika många poäng som Walle på 22 omgångar typ, För att ta ett exempel. 🙂
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Förstår hur du tänker men som eftersom man själv är högerskytt själv så går man igång lite extra på högerskjutande snipers. Sen är jag inget fan av dagens svenska hockey som enbart skall utgå från fart, fart fart. Och man viftar bort spekare med spetsegenskaper pga speed etc.
Jag hade bytt ut Wahlgren mot Liss alla dar i veckan. En spelare som är Menlös, osynlig, klen you name it. Olle Liss har mäktat med lika många poäng som Walle på 22 omgångar typ, För att ta ett exempel. 🙂