1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2013808

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
Sputnik: Sen säger jag eg precis tvärtom, att jag i n t e tycker du är okunnig. Jag förstår bara inte vad en spelare som kostar vad Liss lär kosta skulle göra för oss. Vi har rätt hygglig spets redan, han vore ett jävla lyxköp.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
mikenomad: Jo klart att man förstår att han blev hutlöst dyr när man fått reda på att Kentää sitter på miljoner i överflöd. Hoppas ju givetvis de också likt AIK faller platt. Men hur som haver hade jag gärna sett en spelare till med lite mer spets i offensiven hos oss, helst en spelskicklig cemter om man får välja då. 🙂

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.