+ 6
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5005)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Sist dom släppte klubbarnas ekonomi låg Timrå på x antal miljoner pluss i eget kapital. 6 683 000:-i eget kapital för att vara exakt. Timrå har bra nog många fler miljoner än Björklöven kan jag lova.. Däremot har ni turen att ha det som kallas externa sponsorer som går in och hjälper till med spelarköp bl.a.
Värt att nämnas är att detta inte är några egna utlåtanden utan baserat på ren och skär fakta. Annars kan jag ju länka till hockeyallsvenskans samt timrå ik’s hemsida där dom visar vilka klubbar som inte hade 2 miljoner eller mer, samt timrås resultat inför 19/20. Men detta vill jag också säga att jag absolut inte menar något illa eller så, jag tycker det är skitkul att det är norrlandslagen i topp, och önskar er lycka till i år, ni har haft det tufft många år tillbaka i tiden men verkar vara på väg mot bättre tider nu. 👍 Hellre löven än Modo😂