Det här artar sig präxis som jag befarade i mitt inlägg häromdagen. Den farligaste o en av de svåraste bortamatcherna mot en toppkonkurrent följs upp av en låååång bussresa och knapp återhämtning och så ny toppmatch med det mest upphausade runtomkring-snacket, mental utmaning och fullsatt. Ursäkta "busslasten" av negativism, men så känner jag det inför dessa två "bortamatcher".
Bara hoppas att grabbarna kan ladda om bättre än ett vacklande fan :-)
JonteD: Schas, Ove. Haha. En klassiker. Tänk att vi får ha vår egen snål-Ove här inne då och då. Undrar om han tänker titta in på fredag vid 21-tiden också. Nä, då tror jag vi är där inne och tråkar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...