Det här artar sig präxis som jag befarade i mitt inlägg häromdagen. Den farligaste o en av de svåraste bortamatcherna mot en toppkonkurrent följs upp av en låååång bussresa och knapp återhämtning och så ny toppmatch med det mest upphausade runtomkring-snacket, mental utmaning och fullsatt. Ursäkta "busslasten" av negativism, men så känner jag det inför dessa två "bortamatcher".
Bara hoppas att grabbarna kan ladda om bättre än ett vacklande fan :-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ursäkta "busslasten" av negativism, men så känner jag det inför dessa två "bortamatcher".
Bara hoppas att grabbarna kan ladda om bättre än ett vacklande fan :-)