+ 1
Inlägg: 2015995
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: håller med. Modo är en klass bättre..lite bättre i allt! Tyckte ändå oturen grinade oss illa i början. Vi kunde fått med oss en 2-0 leding ..men hockey är hockey! Starkt ändå att komma tillbaka till 2-2, där trodde jag matchen höll på vända till våran fördel.
Vi tar revansch i Övik. God Jul alla Timrå vänner🎅
Vi tar revansch i Övik. God Jul alla Timrå vänner🎅
+ 2
Dahlén såg trött ut på slutet. Vad gäller hans framtida karriär så måste han ut på djupare vatten nästa säsong om vi nu inte skulle gå upp. Vilket är föga troligt. Men här kan han inte harva på då