mikenomad: håller med. Modo är en klass bättre..lite bättre i allt! Tyckte ändå oturen grinade oss illa i början. Vi kunde fått med oss en 2-0 leding ..men hockey är hockey! Starkt ändå att komma tillbaka till 2-2, där trodde jag matchen höll på vända till våran fördel. Vi tar revansch i Övik. God Jul alla Timrå vänner🎅
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi tar revansch i Övik. God Jul alla Timrå vänner🎅