{8839}: En fråga så här dan före dopparedan, har du nån självinsikt? Tycker du att ditt sätt att skriva är klanderfritt? Det BB skrev är ju det du skrivit, du vill gärna tala om för andra hur vad dom och hur dom ska skriva, du började ganska tidigt hacka på Småland då du kom in på forumet om dammsugare och kaffe i paus, du behövde minsann ingen alkohol och Gud fan mera du skrev.. Vore jag dig då som ganska ny här ligga lite lågt. Nu grinar du över att folk här tycker du verkar vara lite Eljest. Du kanske är en hyvens kille irl. Men det skrivna ordet är stark och finns alltid kvar. Tagga ner i dina åsikter om andra. Man behöver inte alltid få fram sin åsikt. Fingertoppskänsla! Ta en sup el 2 i jul och var som folk🎅
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Eljest. Du kanske är en hyvens kille irl. Men det skrivna ordet är stark och finns alltid kvar. Tagga ner i dina åsikter om andra. Man behöver inte alltid få fram sin åsikt. Fingertoppskänsla!
Ta en sup el 2 i jul och var som folk🎅