1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614841 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016427

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Sputnik: Nä jag riktar inte enbart mitt inlägg mot dig, var en slump att jag kommenterade just ditt inlägg.
Det jag menar är att om man tar med sig barnen/farmor till en fredagsmatch så får man nog tåla att det framkommer ett och annat fult ord ur vissa munnar, att många visar sina känslor på ett aggresivare sätt. Det är som SMÅLAND säger, är man så lättinfluerad ska man nog låsa in sig hemma och se matchen. Sen om våld förekommer så finns det personal på plats som löser den biten.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{6868}: Så fredagsmatcher är testeronstinna, berusade mäns frizon, då göre sig barnfamiljer och andra som inte vill uppleva fylla, hotfull stämning, våldtäktsramsor etc när man vill se favoritlaget spela inget besvär? Är det så du menar?

Ok, då vet jag
#rörinteminfredagsfylla

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.