1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614974 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016616

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du verkar inte minnas snacket vi hade för ett tag sedan när du tyckte att jag kom med en "extremt märklig förklaring" när jag sa att han nog inte saknar SHL-anbud med tanke på sin fina fjolårssäsong men att han nog ville fortsätta spela i utlandet eftersom han harvat runt i ettan och HA x antal år

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jag svarade på att jag tyckte att ett hockeykontrakt i Belfast var ett jävligt märkligt val om man satt med en massa SHL-anbud. Nu visade det sig att Nordirland (detta "The Heart of Hockey) handlade om 9 matcher och att han nu är klar för jumbolaget IKO. Känns rimligt men att komma med nån antydan av "vad var det jag sa" från ditt håll känns jävligt magstarkt

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer