1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614974 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016618

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jag svarade på att jag tyckte att ett hockeykontrakt i Belfast var ett jävligt märkligt val om man satt med en massa SHL-anbud. Nu visade det sig att Nordirland (detta "The Heart of Hockey) handlade om 9 matcher och att han nu är klar för jumbolaget IKO. Känns rimligt men att komma med nån antydan av "vad var det jag sa" från ditt håll känns jävligt magstarkt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag är mest förbryllad över att det inte framkommer några anledningar till varför Palmberg löser det på det där sättet, inte ens Ros nämner det. Det måste väl röra sig om att han måste hålla sig utomlands förbi årsskiftet för att inte åka på någon saftig skattesmäll? Minns när Markus Näslund vägrade spela för Modo före nyår under lockoutsäsongen då det skulle innebära för mycket för honom skattemässigt. Något Zäta, Foppa mfl gladeligen sket i då de tyckte att det var värt det.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer