Inlägg: 2017119
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Man får se upp med de små bakverken.
Det kan bli för många dammsugare.
Arrak i de små jäklarna.. Fråga SMåLAND som föråt sig en gång, eller var det nedsköljande läskeblasken, man minnes int..=)
Go Timrå IK Go, järnet för första målet och sedan bärgar vi 3 sköna points.. 🔴⚪🔴⚪🔴
Vi slipp Marklunn.. Tuta och kör!!!
Lönnå leder vår KÖR!!!
Det kan bli för många dammsugare.
Arrak i de små jäklarna.. Fråga SMåLAND som föråt sig en gång, eller var det nedsköljande läskeblasken, man minnes int..=)
Go Timrå IK Go, järnet för första målet och sedan bärgar vi 3 sköna points.. 🔴⚪🔴⚪🔴
Vi slipp Marklunn.. Tuta och kör!!!
Lönnå leder vår KÖR!!!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Ikväll blir dä lugnt!!!
NTO( plus 85 ) står som matchvärdar på Västra Stå!!!
Mä Drägen i hann å kasta ut dom mä procent i blode!!!
NTO( plus 85 ) står som matchvärdar på Västra Stå!!!
Mä Drägen i hann å kasta ut dom mä procent i blode!!!
Ikväll kanske stolpskotten har besinnat sin ondska ,,med -flera
med en kaffe å en dammsugare .