+ 2
Inlägg: 2017152
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Är det därför han skriver som han gör? Det blev så att säga en Obelix, fast med punsch istället! 😁😁😁
Det kan bli för många dammsugare.
Arrak i de små jäklarna.. Fråga SMåLAND som föråt sig en gång, eller var det nedsköljande läskeblasken, man minnes int..=)
Go Timrå IK Go, järnet för första målet och sedan bärgar vi 3 sköna points.. 🔴⚪🔴⚪🔴
Vi slipp Marklunn.. Tuta och kör!!!
Lönnå leder vår KÖR!!!