Trilske: Hur ska man formulera sig om man vill ha en diskussion i modos bok utan att få sina inlägg raderade? Har testat det mesta. Har man någon åsikt som skiljer sig liiiite jämfört med snittmodoiten så blir inlägget raderat. Har tillochmed fått inlägg raderat när jag gratulerade de för seger, men skrev att jag inte tycker de förtjänade segern.
Vill ni modoiter att erat forum ska vara som det är nu? Går någon över gränsen så förstår jag att inlägg blir raderade, men nu är det ju helt bisarrt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vill ni modoiter att erat forum ska vara som det är nu? Går någon över gränsen så förstår jag att inlägg blir raderade, men nu är det ju helt bisarrt.