1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614837 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2018292

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Trilske: Har ett konto? Tänkte skaffa ett till men eftersom ni MODOiter är fullkomligt insnöade utan självinsikt och har diktatorer som moderatorer så orkade jag inte lägga energin som krävs. Tog för givet att jag skulle bli portad direkt jag inte höll med om att allt är emot Modo :)

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
JoseGonzales: Du har alldeles rätt. Huvudet på spiken. Jag blev också portad och alla inlägg rensade senast vi spelade. Anledningen ska ha varit att jag provocerade. Själv tyckte jag att det var humor med glimten i ögat. Det är helt enkelt oerhört lågt i tak där inne.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.