Trilske: men jeeez. Gå tebaks och läs inläggen här efter förra derbyt. Du verkar ha samma syn på "forumrättvisa" som den genomsnittlige modoliden har på domaren.
Bragd-Birger: Jaha? Min poäng är ju att de som gnäller låtsas som att det regnar, som att dom inte har gjort något fel och yada yada, de är ju bara konstant missförstådda, vad det verkar.
Och jag har försökt förklara varför de hela tiden blir missförstådda.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer