1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614844 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2018312

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Bragd-Birger: Jaha? Min poäng är ju att de som gnäller låtsas som att det regnar, som att dom inte har gjort något fel och yada yada, de är ju bara konstant missförstådda, vad det verkar.

Och jag har försökt förklara varför de hela tiden blir missförstådda.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Trilske: min poäng är att du kommer in hit och grinar över "gubbar i lådan" i modolidboken när vi vunnit, samtidigt som det var sju resor värre åt andra hållet när n i vann. Capische?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.