1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2018326

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Många spelare i Timrå IK som saknades när matchen var klar?

Madsen borta inför va?
Nässén med...

Men vad hände Lööke?
Wahlgren bänkad?

Matchens kämpe måste väl ändå 19 Limpan vara va?

Jag kallar honom det efter att han täckt skott med ädel del...
Sedan vänder spelet och han får första ass på matchens snyggaste mål...

Jag vet att det nämnt många ggr ikväll men när Berglund gör sina baljor så vet man att målisen är på läktarn och mumsar korvmäsvängdörr!

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Vi vann ikväll!!
Halleluja å ja va i Skånelann på broa ifrån ett rögit Christiania!!
Nä...två raga fighter och Täppas är på topp!
Ty riket ä ditt å härligheten i evigheten!!
Amen

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Söderöver: Lööke föll på Berglund i början på 2:a perioden. Låg kvar en stund, kan vara knä tro? :(

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.