Costanza: fortsätt skratta...vi har toppat serien i 90 dagar nu och tänker fortsätta göra det länge till!! Ni har en bra arena men det gör inget lag! Arenan ger inget avancemang...men det fattar ju inte du förstår jag 😂😂!!
MrLöven: Det är ändå humor hur ni Löven-töntar dyker upp här på forumet nu när det går bra. Lika dumma och förvirrade som Skellefteåborna. Lite kul att jag sa det en gång här, vänta tills ni mött en Lövare med lite framgång i livet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.