jokklas: jepp, men vi borde haft 3-0 efter 10 min....
Inlägg: 2020953
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-01-07
erathoo: Medhåll. Även ytterligare ett par chanser man liksom "jamen varsågod!" nu på slutet som lyckligtvis inte förvaltas av Västervik.
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-01-07
Ser ut som totalförlamning....lika som mot VIK efter ledningsmålet