1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2021079

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-01-07
Kryset: Jag skiter väl i hat-ramsor, folk får väl sjunga hur mycket dom hatar MODO i 60 minuter om dom vill, jag menar mer dom som hotar egna supportrar och letar efter slagsmål.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-01-07
Synct: Det har jag också kommenterat efter modo-matchen. Riktigt dålig stil och leder bara till oro bland fansen och dessutom de yngre i klacken. MEN resultatet utan dem leder till att ingen vågar ta ton. Idag är ju bara ett praktexempel på hur fel det kan gå. Vi behöver isåfall en ny klackledare som håller ihop båda sidorna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.