Rytter: {J.F.K}: Ni plitar på ni Äxpärth-kusiner från Banjo-landet, ja sir då dä.. Vet dock inte vem ni avser ska läsa tokerierna. Er förening för inbördes beundran månne?
Som vanligt säger ju en bild mera än 1000 ord... =)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vet dock inte vem ni avser ska läsa tokerierna.
Er förening för inbördes beundran månne?
Som vanligt säger ju en bild mera än 1000 ord... =)