goleafs: gå direkt för uppgång då mer än halva laget försvann? Vilken fantasi värld lever du i? Har du tänkt tanken att man ska få ihop ett lag oxå? Pengar..har du hört talas om det? Men det är klart..Löven har ju verkligen utmärkt sig dom sista 20 åren på hockeykartan.!! Nää..jag tror faktiskt inte Löven rår på varken Oskar eller Leksand. Kom ihåg vem som sa det först!
+ 1