1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2021259

Sv: Apropå nånting...
goleafs: Men vad du tycker har ganska lite med verkligheten att göra. Jag tycker att Björklöven kan spela i division 1 och modo i division 2, men ingen jävel lyssnar på mig för det.

En sak ska man veta om Timrå och det är att vi aldrig ger upp. I mitten av 90-talet fanns vi inte ens där under några svarta år. Har du dock någon gång trampat runt i en tallmo så vet du att du kan fan hugga med yxan din tills knogarna blöder. Du kan kalhugga en hel kommun, men när du torkar svetten ur pannan och ska gå hem, ja då kan du ge dig fa-an på att så fort du reser dig så kommer du slå hövve ditt i en TALL.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.