Linkovich: Jag förstår om det är något folk blir kränkt eller ledsen av, men det blir ju ingen. VI pratar inte om kvinnors rätt till att rösta, det är ditt argument som är idiotiskt.
Ja, folk får väl tycka att det är töntigt, jag tycker inte att det är COOLT, jag tycker det är idiotiskt att göra en stor grej av det. Bra att du känner igen typen, du vet säkert vad jag röstar och hur gammal jag är också, vi behöver mer beteendevetare här inne!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.