1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2022549

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
JonteD: Släpp det bara. Jag har blivit bryskt tillrättavisad av moderatorerna hos modo. Oavsett vad man säger så trampar man dem på tårna. Att de har känsliga fötter i nolaskogs är ju dock ingen nyhet... han som var med i mästarnas mästare fick ju avsluta karriären efter lite skoskav.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Hassan: svårt att ta nån på allvar som inte verkar kunna ta att Peter Forsberg är en av de största genom tiderna utan ska skriva sådär som du gör.

Kul ni höll för trycket idag,det blir en riktigt spännande avslutning..

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Hassan: Ok men jag blir irriterad över hur man spyr galla över Jonte hela tiden!!! Men de är väl bara avundsjuka antar jag men varför blir inte dom som är hos oss o glappar raderade de kan man fråga sig!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.