1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614824 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2022583

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
dempa: Själv har jag svårt att ta någon på allvar som hejar på ett lag som självvalt och frivilligt utan att förlora ett vad och utan spår av ironi använt sloganen ”heart of hockey”. Men det är ju tur att vi får vara olika, eller hur?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Hassan: MoDo är hockey. Alla som har en hjärna vet att det är så. Vi är den största klubben genom tiderna. Finns ingen större klubb. Bara att kolla spelarna. Total dominans.

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Hassan: Oskars tränare avgår alltså. Edit såg nu att det var för nästa säsong. Klar för nytt lag alltså.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.