1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2022633

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Costanza:
Klubbarna med flest SM-guld i ishockey på herrsidan:

Djurgården 16 SM-guld.

Brynäs 12.

Färjestad 9.

Göta 9.

Hammarby 8.

AIK 7.

Södertälje 7.

HV71 4.

Leksand 4.
(Källa SvD)

Jo helt klart här ser vi en tydlig dominans av Modo genom tiderna ,

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Jim80: Det gäller att kunna läsa mellan raderna och veta de olika karaktärerna på olika skribenter på hockeysnack. I just det här fallet om att skrävla;Modo är världens genom tiderna bästa lag, objektivt sätt, är om jag fattat IcingOves karaktär ett inlägg med glimten i ögat och också lite provocerande för att se om någon sväljer betet. Det finns dock ett par Voodosignaturer som humorfritt kunnat skriva det.(Precis som det finns Timråshiiter och Brunäsor som kan göra det)

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Jim80: Visst är det konstigt att MoDo ändå är störst. Tröjor i taket i NHL. De bästa spelarna kommer alltid från MoDo. MoDo är den största klubben i världen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.