Jim80: Tänker att en överdriven benägenhet att gaffla om egen storhet oftast tyder på osäkerhet. Tänk dig själv; en människa som bara pratar om sig själv i positiva ordalag sorterar man ganska snabbt in i facket "osäkra människor". Samma lika med Modoiter.
Vi, å andra sidan, vet att Zäta, Näslund och Pettersson är dom bästa svenskarna NHL någonsin sett - men inte faan tjafsar vi om det varje tillfälle vi får...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi, å andra sidan, vet att Zäta, Näslund och Pettersson är dom bästa svenskarna NHL någonsin sett - men inte faan tjafsar vi om det varje tillfälle vi får...