En viktig detalj. Den domare dom intervjuade sa att han tyckte det var mål och dömde därför mål på isen. Han såg situatuonen nära och tyckte inte att störningen var nått.
Sedan ringer dom för att kolla och måldommaren tar bort det.
Fick lite samma känsla som dig, att han ville ha mål och flyttade över ansvaret för tolkningen på måldommaren eftersom han inser att det var gränspuck och hans känsla på isen sa mål.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En viktig detalj. Den domare dom intervjuade sa att han tyckte det var mål och dömde därför mål på isen. Han såg situatuonen nära och tyckte inte att störningen var nått.
Sedan ringer dom för att kolla och måldommaren tar bort det.
Fick lite samma känsla som dig, att han ville ha mål och flyttade över ansvaret för tolkningen på måldommaren eftersom han inser att det var gränspuck och hans känsla på isen sa mål.