Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Enig i vad du skriver. Det är därför oligarkerna måste hållas borta från sporten, annars blir det för eller senare Malaga av det hela.
Rörande vad de vill kalla det så är det ju inte en åsiktsfråga. Det finns ett beslut fattat av en rättsinstans. Det är inget som man kan "tycka" om.
För att komma från en universitetsstad har de onekligen svårt att komma in på JÖKEN. Ordet konkursförvaltare finns tydligen inte i vokabuläret.