Triathlet: Tror det var på Facebook jag läste en kommentar för en tid sen, där en supporter skrev liknade: "Man kan inte glädjas åt ett mål längre, man måste vänta tills videon gjort sitt å pucken är släppt i mittzon." Så jävla rätt han har.., 50/50 när ett lag gör mål.. Spelar ingen roll vad domaren signalerar, videogranskningen skall avgöra först! }:(
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Spelar ingen roll vad domaren signalerar, videogranskningen skall avgöra först!
}:(