Woody Jokinen: Är det någon som ser på matchen ?? Man ser ett lag som är en gåta !! Byt tränare för gudskull .Timrå till nästa säsong ... kan man inte väcka ett lag så är man ingen tränare . Man undrar om dom vill vinna ..eller spela Vad är det med detta lag ?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Man ser ett lag som är en gåta !!
Byt tränare för gudskull .Timrå till nästa säsong ... kan man inte väcka ett lag så är man ingen tränare .
Man undrar om dom vill vinna ..eller spela
Vad är det med detta lag ?