Knylan: Hoppas att du såg matchen live , för det gjorde jag , fler än mig ser de stora bristerna in backarnas spel , det spelet ser man varje match hur man spelar fast sig själv , dåliga pass , avvägningar, uppspel, till stillastående spelare ,kan fortsätta med mer , man kan inte försvara detta spel som upprepas gång på gång match efter match . Dom är en mycket stor del i spelets uppbygg som fallerar för ofta .
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.