{8839}: Det har alltid gnolats i de leden. Det hör till tror jag. Det gnolats i alla klubbar. Spelare, föräldrar mfl tycker att vissa ska få chansen i a-laget. Men denna fråga har avhandlats av Knylan mfl redan.
Kulltorp: Skönt ..det är inte lätt att vara förälder och spelare och supporter och tränare och allra minst sportchef när alla andra tycker annorlunda. .
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Spelare, föräldrar mfl tycker att vissa ska få chansen i a-laget.
Men denna fråga har avhandlats av Knylan mfl redan.