Vi kanske skulle hyra in oss i Gärdehov en match? Sprida på Timrå IK lite..... Ha en nästintill fullsatt arena istället för ett mindre än halvbesatt EON...tyst å trist! Vore nått att tänka på? En fredakväll m AW...Hockey....Casinot...bar båten till Vasa som saknas...östkvinnor å sprit!! Vilken succe dä skull bli!👍🏼
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sprida på Timrå IK lite.....
Ha en nästintill fullsatt arena istället för ett mindre än halvbesatt EON...tyst å trist!
Vore nått att tänka på?
En fredakväll m AW...Hockey....Casinot...bar båten till Vasa som saknas...östkvinnor å sprit!!
Vilken succe dä skull bli!👍🏼