1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2030766

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Jag har inget emot den idén rent spontant. MEN det blir jobbigt att ha och göra med Sundsvalls fans för Kovland, de skulle bli jättekränkta om Kovland blir andralaget i Medelpad. Jag ser framför mig ett nytt ST-hockey-inbördeskrig mellan Kovland och Sundsvall Hockey istället."Vi ska minsann vara farmarlaget!" och så vidare.

Det behövs inte mer inbördes konflikter i Medelpadshockeyn.

Det är ju också så att, om jag är korrekt insatt, Sundsvall hockey har flest juniorer av alla lag i Medelpad. Därav den största bredden för att ge spets.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Spock: Det är så vi alltid har känt mellan Timrå och ÖHK

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer