1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2031775

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
Nevink: pöss på dig! Vi var inte bättre men hade horovas klack inte gått in i mål i kvarten mot er hade vi inte inte "stulit" SM-guldet av er och hade inte ni varit sämre än Oskarshamn hade ni inte åkt ur! Jag gillar ert snack om att Modo är sämst när det gäller.. Hahahaha

Svarskommentarer

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
{6870}: Bäst av allt jag var på plats i i kvarten 06/07 match 6 nere i timrå när ni pajasar satt med kostym o guldhjälmar och skämde ut er som vanligt där nere. Jag var även på plats i match 7 timjåå-oskarshamn och även då skämde ni ut er!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.