1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2031823

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
Laffe: Timrå och MoDo är nog lika bra just nu , nästa vecka blir nog avgörande , om Timrå vinner mot MoDo då blir det spännande om 2 platsen. ,annars en vanlig serie lunk tills serien är slut .

Svarskommentarer

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
{8839}: Så som tabellen ser ut så blir det ju lite tokigt nästa vecka att vi först möter 4:an BIK som ligger 3 poäng efter oss på Måndagen och sedan får vi bara en dags vila innan vi ska ta oss an 2:an Modo som ligger 6 poäng före. Tar vi 6 poäng sammanlagt på dessa två matcher då jävlar...

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
{8839}: Det kommer vara en kamp till serien är slutspelad 27 poäng kvar att spela om och det går väldigt fort i hockey.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.