1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2031906

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
Knylan: Insläppta mål i boxplay är inte med i +/-. Ohlsson är uselt defensiv i 5v5. Har någon verkligen missat det?
Han väger dock upp det med att vara inne på fler mål framåt.

Svarskommentarer

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2020-02-05
bar mofftak: Haha ja det har du fan rätt i. +/- används så oerhört sällan nu att jag glömt bort bort hur det egentligen fungerar.

Så är det! Jämförelsen syftade i huvudsak till att ge Berglund upprättelse samt att någonstans belysa vad som faktiskt uträttas på isen. Ohlssons brister har inte blivit belysta överhuvudtaget, vad jag kan minnas?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.