Knylan: Det kan ha att göra med matchningen, vem spelar när det jagas mål, vem är inne när en ledning skall bevakas? Vem matchas mot motståndarnas starkaste respektive svagaste enheter osv.
{8399}: Alldeles rätt ,,och att inte förglömma byten av spelare under ett Boxplay Man kan inte jämföra spelare i Boxplay ..Tex : Ohlsson eller Berglund dom har inte samma spel stil och moment i sitt agerande .en är mer offensiv och den andre är motsatsen . .
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.