+ 11
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2032898
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-02-10
Kulltorp: Tänkte på din logo, Diggar Stephen Kings böcker och särskilt IT. Har läst de flesta, Mina favoriter bland böckerna är nog Salems Lot, Pestens tid, Misery, Eyes of the dragon. 🙂
Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-02-10
Kulltorp: Faktiskt! Var en underhållande match, senaste jag kan komma i håg en sån var just mot Modo borta.. låter onekligen lovande
+ 3
Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-02-10
Kulltorp: Nu är ni säkert nöjda 'kusiner' . Kul att det blir Norrland som gör upp om chansen att få gå till SHL. O jag hoppas fortfarande att det blir Västernorrland som får 2 platser så derbyna är på rätt nivå. GRATTIS till viktig seger alla Timråiter!!
På onsdag avgörs kampen om andraplatsen
På onsdag avgörs kampen om andraplatsen
+ 15
Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-02-10
Kulltorp: Riktigt bra spel idag. Bådar gott inför slutet av serien att vi börjar komma igång nu.
+ 1
Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-02-10
Ja riktig uppväxling. Tycker Bofors bara hota när dom hade pp där ibörjan, riktigt grymt 5v5 spel idag! Hartmann hatten av! Kul för Brattis hålla 0:an välförtjänt! :)
+ 2
Det känns verkligen som att LAGET växlat upp nu.
Det värmer!